• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Samlingslån m 15 % risk

Elsin

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 447
Blev medlem
9 Mars 2020
Meddelanden
1 315
Mottagna reaktioner
244
Poäng
447
Nån sa nåt om Rocker som Bynk äger . Deras kontokredit vet inte

Vet inte heller tyvärr, vet att jag skrev en gång till dom och kollade med dom men då hade jag 26 i risk tror jag och då tyckte han att jag skulle vänta iallafall men som sagt de kan ju aldrig garantera något tyvärr :'(
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Erikssons

Viktig medlem
Poäng: 62
Blev medlem
12 Januari 2015
Meddelanden
87
Mottagna reaktioner
15
Poäng
62
I värsta fall får du beställa lite airpods och telefon från Telia finance och kränga iväg grejorna snabbt på Blocket, de är givmilda med kreditnivå upp till 50k trots dåliga förutsättningar. Räntefri avbetalning också upp till 36 mån. Har räddat mig, många ggr.
 

Elsin

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 447
Blev medlem
9 Mars 2020
Meddelanden
1 315
Mottagna reaktioner
244
Poäng
447
Nu behöver jag alla tankar och tips,
Nu sjönk betyget till 12.5, har 6 ff kvar.
Hade velat allt från 10 till 50.
Funderar på att söka på advisa isåfall på måndag.
Men samtidigt har jag betalkoll som jag har tio på som jag kan testa att höja och då slipper jag ta en uc. Och klara mig till maj månad och få bort alla ff.
Men tar betallkoll fortfarande mini uc ? För då är det helt klart värt att testa tänker jag.
 

Jinnarparen

Kunnig medlem
Poäng: 217
Blev medlem
30 Juni 2020
Meddelanden
217
Mottagna reaktioner
72
Poäng
217
Testa höja betalkoll, jag kunde höja min i steg från 10-50 en vecka efter att jag beviljats 10k.. vad jag vet så tar dom fortfarande mini uc, så det är värt ett försök!
 

Elsin

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 447
Blev medlem
9 Mars 2020
Meddelanden
1 315
Mottagna reaktioner
244
Poäng
447
Testa höja betalkoll, jag kunde höja min i steg från 10-50 en vecka efter att jag beviljats 10k.. vad jag vet så tar dom fortfarande mini uc, så det är värt ett försök!

Ja, vet att jag fick 10 med rätt dålig förutsättningar, har försökt höja lite då och då men aldrig kunnat höja men då ha r betyget varit på mellan 25-35. Kanske kan gå nu.. ja, det hade varit guld om det gick och slapp och förbruka en uc och det inte blev något med det :facepleading: kollade min upplysning, där de står dom som inte syns och då fanns collector med och 15 tusen och det borde vara betalkoll.
 

Andrea

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 577
Blev medlem
29 Augusti 2019
Meddelanden
2 055
Mottagna reaktioner
308
Poäng
577
Vet inte för det är 1 år sen jag maxade krediten på 50.000 där som nu är hos inkasso med betalplan
 

Elsin

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 447
Blev medlem
9 Mars 2020
Meddelanden
1 315
Mottagna reaktioner
244
Poäng
447
I värsta fall får du beställa lite airpods och telefon från Telia finance och kränga iväg grejorna snabbt på Blocket, de är givmilda med kreditnivå upp till 50k trots dåliga förutsättningar. Räntefri avbetalning också upp till 36 mån. Har räddat mig, många ggr.

Hur mycket kan man sälja sådana saker för? Är det smidigt att sälja? Och vad är de för kreditupplysning?
 

Elsin

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 447
Blev medlem
9 Mars 2020
Meddelanden
1 315
Mottagna reaktioner
244
Poäng
447
Vad tror nu om chans att få ett samlings lån? Är nere på 10.2 och en ff försvinner den 26 dec.

Nortmill sa att bara jag betalade räkningarna i tid denna månad skulle de egentligen inte vara några problem att söka deras kontokredit på 50 tusen.

Men min tanke är att testa att söka via advisa och se om jag får erbjudande från andra med, då Nortmill bank finns med där med. Vet inte om de blir mindre än 10 när den ff försvinner då jag kommer ha fem kvar sen, sista tagen i maj månad.

Tror ni att man har chans att få ett litet samlingslån om man söker på hundra tusen ? Gör inget om det blir under det. Men vad har man för chans med 10.2 i risk?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp